Jumaat, 19 Oktober 2012

Mega GiveAway Dari www.yanayassin.com

Contest MEGA GIVEAWAY (Yana Yassin), aku terpanggil untuk join contest ni setelah di tags oleh Khalilah MNor.(thanks dear).  GA Yana Yassin? dan disebabkan aku nih blogger baru so aku tak begitu tahu tentang contest2 yang dianjurkan oleh mana2 blogger. Setelah digodek-godek maka baru lah aku faham macam mana nak join contest nih . Wah ! seronok jugak nih , tapi sebelum itu syarat pertama nak join contest nih kena lah tepek banner from http://www.yanayassin.com/  .


Ok , syarat 1 selesai . Banner dah di tepek . Syarat ke2 YY nak aku kongsi kan pengalaman manis dan masam aku dalam dunia blogging nih . So, jum lah aku kongsi kan serba sedikit pengalaman manis dan masam aku sepanjang aku bblogging nih .

Manis
Aku start ceburi dalam dunia blogging, tak sampai seminggu pun. Tapi sepanjang tempoh yang singkat tue, ada juga kenangan manis yang boleh aku katakan SWEET yang aku perolehi sebagai blogger baru . Manis bagi aku apabila aku dapat followers baru, followers pertama aku tentu lah Khalilah MNor . (http://senyumtanpagedik.blogspot.com/) . Dia lah orang yang pertama memperkenalkan contest ni kepada aku . Dan ia tersangat  lah SWEET bila aku dapat kawan baru . Aku harap ia bertambah SWEET bila followers aku bertambah (bukan pancing undi) . :)
Bagi aku kawan adalah satu anugerah dan blogging telah memberikan aku anugerah tersebut . Acecece !

Masam
 Tersangat lah SOUR bila aku buat entry sebijik macam entry budak tadika , time tu lah aku akan rasa aku ni tak layak ceburi dunia blogging . ggrrr .

Syarat ke 3 :

"Rakan yang d tags"







p/s : Saya Harap saya lah pemenang nya ( Jangan nak poyo sangat )

3 ulasan:

  1. thanks a lot dear.. hehehe tak join?

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke- 4 .

    Nanti jikalau ade kelapangan , awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link

    Sebagai tanda kenang-kenangan antara blogger (^_^)

    Jika ada masa yang lapang , saya Blogwalking ke blog awak

    Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
    Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

    From: Fariz Reza [Dot] Com

    BalasPadam