Isnin, 15 Oktober 2012

Iklan Nuffnang

Semangat baru , semangat berkobar-kobar kau nyah . Maklum lah , baru ja berdaftar ngan nuffnang . Nak kata aku nih buta I.T tak der lah cuma lembap ja sikit . Loading . Niat nak hasilkan blog nih dah lama, cuma yolaa den nih orang kampong , benda-benda mcam nih den tak reti ahh . (macam aku nih dari zaman batu , budak 5 tahun pon reti buat blog ) so, disebabkan aku hati aku nih membuak2 nak hasilkan blog maka terhasil blog ini . Jeng3 ...




Hahaha.. tersangat lah .... tutttttt .. , maklum lah budak baru belajar . maka hasilnya pon .. teeettttt . Nama pun blog kisah orang-orang biasa, jadi blog nya biasa lah .. tak segempak blog2 yang famos amous nih .. 
k2..berbalik kepada tajuk entry aku, "nuffnang", aku nak story telling lah sikit macam mana excited nya aku daftar kat nuffnang nih, bajet2 followers cecah 5.2 juta, (tapi sememangnya followers aku  sorang pon belum ada lagi hehehe) * mari kita buuuu kan dia* . So dengan hati berkobar-kobar nih maka aku pon daftar lah kat nuffnang.  Dan hasilnyaa taraaraaaaa ...........

Tumbuh nya iklan nuffnang kat blog aku . :)









Tiada ulasan:

Catat Ulasan