Khamis, 18 Oktober 2012

Duplicate Blog !

Tengah aku main searching kat google, tiba-tiba patt!! !..............................
mata aku terpandang kat satu tajuk nih "cerita asli susu dumex" eh macam pernah....!! hmmm...
Aku pon klik ja link tue, WHAT!! aah, nih blog lama aku ! so sekarang nih aku ada dua blog ! Oh tidak..... macam mana ini boleh berlaku, aku ingat blog lama sudah berkubur (padahal aku lupa password) OMG3 ! OMG ! Macam mana aku nak delete blog lama aku ! Sebab aku lupa password nya,
(tue lah banyak makan semut api, semua benda kau lupa an !)

MAK TULOONNNGGG BEDAH !!!



 Salah kau lah !!!





2 ulasan:

  1. Ala... bab password tuh sy pernah alami gak sebelum ni. Mcm cara buat. At last bukak account gmail bru. Huhu

    BalasPadam
  2. hahaha, tu lah . Last lah2 buat blog baru .

    BalasPadam